Image via Wikipedia"Κάθε δραστηριότητα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ζημιογόνα: Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι για να μεταφέρει έναν επιβάτη από την Αθήνα στην Καλαμάτα της κόστιζε πάνω από 250 ευρώ! Ενώ για να εισπράξει 25 εκατομμύρια ευρώ από την μεταφορά εμπορευμάτων ξόδευε 90 εκατ. ευρώ! "
Αυτό αποκάλυψαν σε συνέντευξη τύπου ο Γενικός Γραμματέας ΥΠΥΜΕΔΙ κ. Χ. Τσιόκας και κλιμακίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με επικεφαλής τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Α. Ζηλιασκόπουλο, που περιόδευσαν σε σιδηροδρομικές εγκαταστάσεις της Βόρειας Ελλάδας.
Στη συνέντευξη τύπου τονίστηκε ότι "βρήκαμε σύμβαση 1,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο για την παροχή τηλεφωνικής ενημέρωσης μέσω του 1110.
- Παρόλα αυτά για να ταξιδέψεις με το τρένο έπρεπε να πας στον σταθμό, να περιμένεις στην ουρά στο εκδοτήριο για πολύ ώρα και αν ήσουν τυχερός θα ταξίδευες. Διαδικτυακός τρόπος αγοράς εισιτηρίου δεν υπήρχε".
Στη συνέντευξη τύπου έγινε αναφορά στις νέες υπηρεσίες του ΟΣΕ , στις εκπτώσεις για κρατήσεις θέεων από το ιντερνετ, τις επιστροφες χρημάτων σε περιπτώσεις καθυστέρησης δρομολογίων, την καθιέρωση δρομολογίων business μεταξύ Αθήνας - Θεσσαλονίκης κ.α.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ
Αυτό αποκάλυψαν σε συνέντευξη τύπου ο Γενικός Γραμματέας ΥΠΥΜΕΔΙ κ. Χ. Τσιόκας και κλιμακίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με επικεφαλής τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Α. Ζηλιασκόπουλο, που περιόδευσαν σε σιδηροδρομικές εγκαταστάσεις της Βόρειας Ελλάδας.
Στη συνέντευξη τύπου τονίστηκε ότι "βρήκαμε σύμβαση 1,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο για την παροχή τηλεφωνικής ενημέρωσης μέσω του 1110.
- Παρόλα αυτά για να ταξιδέψεις με το τρένο έπρεπε να πας στον σταθμό, να περιμένεις στην ουρά στο εκδοτήριο για πολύ ώρα και αν ήσουν τυχερός θα ταξίδευες. Διαδικτυακός τρόπος αγοράς εισιτηρίου δεν υπήρχε".
Στη συνέντευξη τύπου έγινε αναφορά στις νέες υπηρεσίες του ΟΣΕ , στις εκπτώσεις για κρατήσεις θέεων από το ιντερνετ, τις επιστροφες χρημάτων σε περιπτώσεις καθυστέρησης δρομολογίων, την καθιέρωση δρομολογίων business μεταξύ Αθήνας - Θεσσαλονίκης κ.α.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου