Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

Καραμέρος : "Μάνα, δεν θα στο κλείσω ποτέ ξανά"

 Εναν ξεχωριστό τρόπο επέλεξε ο Γιώργο Καραμέρος για να ευχηθεί στη μητέρα του. Ο γνωστός δημοσιογράφος ένιωσε την ανάγκη να γράψει δύο λόγια στο blog του προκειμένου να εκφράσει όλα όσα κρύβει χρόνια μέσα στην καρδιά του για τη γυναίκα που τον έφερε στον κόσμο, τον μεγάλωσε, αλλά και ανέχεται τις παραξενιές του. Ηταν το δικό του δώρο για τα γενέθλια της μητέρας του καθώς μάνα είναι μόνο μία!

Στο συγκινητικό γράμμα του, με τίτλο «Μάνα, δεν θα στο ξανακλείσω ποτέ...», ο Γιώργος Καραμέρος εκφράζει τα συναισθήματά του, αλλά και την αγάπη του στο πρόσωπο της μητέρας του και μάλιστα με τρόπο που θα συγκινούσε τον οποιοδήποτε.

«Επειδή σήμερα γίνεσαι 60 και εγώ τόσα χρόνια τρέχω, δεν είδα ότι... πέρασαν τα χρόνια. Εχω χρόνια να σου κάνω δώρο και σκέφτηκα σήμερα να σου ανοίξω την καρδιά μου. Σε ευχαριστώ που δεν με έκανες εξαρτημένο από σένα και συγγνώμη που την ελευθερία που μου έμαθες την καταχρώμαι».

Παράλληλα, απολογείται που κάποιες φορές της κλείνει το τηλέφωνο και της υπόσχεται πως θα την καλέσει εκείνος, χωρίς όμως να το κάνει πράξη, και την ευχαριστεί που το ανέχεται.

«Που τόσες φορές σου λέω "κλείσε να σε πάρω σε λίγο" και σε καλώ την επόμενη μέρα. Που είμαι τόσο αυστηρός με τις απόψεις σου όταν ακούω αγόγγυστα εμμονές άλλων. Συγγνώμη που έλεγα πάντα μπροστά σου "σ’ αγαπώ, αλλά έχω αδυναμία στον πατέρα"» γράφει χαρακτηριστικά ο δημοσιογράφος.

Νιώθοντας πως έχει πάρει πολλά από τη μητέρα του, αλλά και επίσης πως έχουν να μοιραστούν περισσότερα τα χρόνια που έρχονται, της λέει κλείνοντας την επιστολή του:

«Ξέρω πόσο δυνατή είσαι και γι’ αυτό σε ευχαριστώ που μου έδωσες ένα κομμάτι σου. Ευτυχώς, είσαι νέα και έχουμε να πούμε πολλά. Να πιάνουμε από πολύ παλιά, στα Πατήσια, όπου σε και με μεγάλωσαν, μέχρι τα εγγόνια σου που θες να τα κακομαθαίνεις και εγώ φωνάζω (ο χαζός). Μάνα, χρόνια πολλά και μην ανησυχείς για τίποτα. Δεν θα στο ξανακλείσω ποτέ...»


espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια: