Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Το sex στα τραγούδια ανεβάζει τις πωλήσεις

Μια πρόσφατη έρευνα που έγινε από το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης και συγκεκριμένα από το τμήμα Ψυχολογίας απέδειξε ότι το sex καλά κρατεί και ανθεί ακόμα και στις μέρες μας στον κόσμο των ασμάτων σε επίπεδο εμπορικότητας.

Οι ερευνητές ανέλυσαν 174 τραγούδια τα οποία το 2009 μπήκαν στο Top 10 των Η.Π.Α. και διαπίστωσαν ότι το συντριπτικό ποσοστό του 92% εξ αυτών είχαν άμεση σχέση με έναν κατάλογο 19 (!) κατηγοριών που σχετίζονται με άμεσο τρόπο με την αναπαραγωγή, από περιγραφές γεννητικών οργάνων μέχρι της περιγραφής ενός κλασσικού (και αδηφάγου;) σεξουαλικού βλέμματος σε εκπροσώπου του άλλου (ή και του ίδιου) φύλου.

Όπως αναμενόταν hip-hop και R&B κατέχουν τα σκήπτρα στις ανάλογες μεταφορές αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι άλλες κατηγορίες έμειναν πίσω…Τα country τραγούδια είχαν 340 σημεία αναφοράς (ή 6 ανά τραγούδι να προτιμάτε) ενώ τα pop 513 “μηνύματα” (ένας μέσος όρος ισούται με 9 ανά άσμα).

Εξ όλων αυτών των μετρήσεων ήταν ολοφάνερο το συμπέρασμα που θα εξαγόταν από την έρευνα. Όσο πιο πολλές σεξουαλικές αναφορές τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες εισόδου στα charts του Billboard. Η μελέτη δημοσιεύτηκε στο πρόσφατο τεύχος του περιοδικού Evolutionary Psychology.







avopolis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: