Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Ε. Μελέτη: Βασίλισσα του πάγου για μια βραδιά!

Μπορεί η Ελεονώρα Μελέτη να μην συμμετέχει φέτος σαν διαγωνιζόμενη στο νέο σόου του ΑΝΤ1, ''Dancing On Ice'', πρόκειται όμως να κάνει μια guest εμφάνιση εκεί!

Όπως αποκάλυψε η ίδια στους συνεργάτες της πριν από λίγες ημέρες, της έγινε πρόταση από το κανάλι του Αμαρουσίου κι εκείνη δέχτηκε, ενώ μάλιστα, σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα της ''Espresso'', το κουστούμι που θα φορέσει η 33χρονη παρουσιάστρια αναμένεται να κόψει την ανάσα!

''Θα χορέψω κι εγώ στον πάγο. Μου έγινε πρόταση να κάνω έν guest και θα το κάνω... Βέβαια έχω ένα πρόβλημα: θέλουν να μου βάλουν παρτενέρ, αλλά εγώ προτιμούσα να είμαι μόνη μου. Νομίζω το έχω καλύτερα'', είπε χαρακτηριστικά η Ελεονώρα.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια: