Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Χριστούγεννα λιτότητας ...

christmas 2007Image by paparutzi via FlickrΣημαντικές επιπτώσεις έχει φέρει στην καταναλωτική συμπεριφορά των πολιτών η κατάσταση της οικονομίας. Αυτό προκύπτει από τη 14η ετήσια ευρωπαϊκή έρευνα της Deloitte για τις καταναλωτικές συνήθειες κατά τη χριστουγεννιάτικη περίοδο, που έγινε σε 18 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. Το 20% των ερωτηθέντων εξέφρασε την αγωνία του για το ενδεχόμενο της απώλειας της θέσης εργασίας του.

 Όπως καταγράφει η έρευνα οι καταναλωτές θα περιορίσουν τις αγορές τους κατά την εορταστική περίοδο, με στροφή σε επιλογές φθηνότερες, ειδικά στα δώρα, όπως και στον αριθμό των προσώπων στα οποία μέχρι τώρα έκαναν δώρο. Ειδικά στην Ελλάδα, το 81% δήλωσε ότι έχει περιοριστεί σημαντικά η αγοραστική του δύναμη και να κινούνται σε 22% περικοπή των δαπανών τους για τη χριστουγεννιάτικη περίοδο.
 Aναλυτικά οι τομείς που θα υπάρξει περιορισμός της καταναλωτικής συμπεριφοράς, είναι: ένδυση (87%), έξοδος για φαγητό (86%), οικιακά αγαθά, τηλεοράσεις, υπολογιστές, έπιπλα, (83%), διασκέδαση (80%), ενώ λιγότερο διατεθειμένοι φαίνονται να περικόψουν τα έξοδά τους σε τρόφιμα.
Στα δώρα κυριαρχούν οι επιλογές για βιβλία, καλλυντικά και αρώματα και ακολουθούν οι σοκολάτες, ενώ στα παιχνίδια η τάση ενισχύει αυτά που έχυν και εκπαιδευτικό χαρακτήρα.

Στο επίπεδο των χωρών που για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά είναι η Ελλάδα (-21%), μαζί με την Ιρλανδία (-7.4%), την Πορτογαλία (-7.9%), την Ιταλία (-2.3%) και την Ολλανδία (-2.9%).

Στον αντίποδα, ραγδαία άνοδος στις εορταστικές καταναλωτικές δαπάνες, αναμένεται να είναι η Ρωσία (+11%), η Ουκρανία (+18.3%) και η Νότια Αφρική (+12.4%).
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια: