Image via Wikipedia |
Όπως αποδεικνύεται ,παρατηρείται το φαινόμενο ότι, οι συσκευές αυτές Smart Phone, αυτόματα και χωρίς καμία ενημέρωση, για την χρέωση ,μπορούν να μας οδηγήσουν σε χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών,και ο καταναλωτής παρά την αρχική του ικανοποίηση για ελεύθερη πλοήγηση, αγανακτεί και διαμαρτύρεται ,όταν παραλαμβάνει "φουσκωμένο" λογαριασμό.
Επειδή στην περίπτωση αυτή, βασικά ο καταναλωτής πέφτει "θύμα" της κατανάλωσης και καλείται να αποδείξει την μη ενημέρωσή του, από τον πωλητή της συσκευής κινητής τηλεφωνίας, η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ,εφιστά την προσοχή των χρηστών "έξυπνων " τηλεφωνικών συσκευών, βασικά. θα πρέπει να ξέρει ο καταναλωτής ότι για να σωθεί οφείλει, να υποβάλλει μία αίτηση αποσύνδεσης της αυτόματης σύνδεσης με το διαδίκτυο, στον παροχο του.
Επί πλέον να κρατήσει την ημερομηνία που την υπέβαλε, σε ποιον και πότε αυτή έγινε δεκτή. Για την απενεργοποίηση, μπορούμε να καλέσουμε, επίσης, το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, που χρησιμοποιούμε..
Οι χρεώσεις που γίνονται στα Smart Phone είναι από υπηρεσίες όπως τοe-mail, Gps και άλλα όπου η χρήση τους γίνεται με συνδρομή.Επειδή τα φαινόμενα , μη ενημέρωσης από τα καταστήματα πώλησης συσκευών κινητής τηλεφωνίας και στην Κρήτη είναι έντονα και οι καταναλωτές πέφτουν θύματα τέτοιων πρακτικών, καθημερινά , η Ε.Π.Κ.Κρήτης δέχεται καταγγελίες των καταναλωτών της Κρήτης , για ενημέρωση, καθοδήγηση και στήριξη ,στα τηλέφωνα 2821092666 και 2821092306
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου