Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Μίνα Ορφανού : Μάθετε τα πάντα για την τρανσέξουαλ πρωταγωνίστρια του MEGA!

Γεννήθηκε αγόρι, έγινε γυναίκα, κέρδισε το πρώτο βραβείο γυναικείου ρόλου για την ερμηνεία της στη
Στρέλλα και τώρα δοκιμάζεται για πρώτη  φορά στο θέατρο.

Η Μίνα Ορφανού παίζει στο οι Βασιλιάδες mega και αλλάζει τα δεδομένα για τις τρανσέξουαλ στην Ελλάδα.

«Είμαι η Μίνα Ορφανού. Έπαιξα τη Στρέλλα. Πήρα δύο βραβεία στην Ελλάδα. Έχω την προσωπικότητά μου. Για τους άλλους, όμως, θα έχω πάντα μία τεράστια βούλα πάνω από το κεφάλι
μου.Είναι σαν το φεγγάρι. Όπου κι αν πας το βλέπεις».

Διαβάστε τι έχει δηλώσει:

Ο Κούτρας είπε σε μια συνέντευξή του πως ξεχειλίζω από ταλέντο. Ίσως να έχει δίκιο. Δεν είμαι για τη Λυρική, και ηθοποιός γίνομαι σιγά-σιγά, αλλά εικαστικός ναι, είμαι. Άλλωστε, τα εικαστικά με  στήριξαν όλα αυτά τα χρόνια, απ’ αυτά ζούσα. Πάλευα μόνη μου, δεν μου έδειξε κανείς πώς να χρησιμοποιώ το πινέλο, αλλά το καλλιτεχνικό χέρι το κληρονόμησα από τον πατέρα μου. Όχι πως κατέχω την ξυλοτεχνική, με την οποία ασχολείται εκείνος, αλλά πιστεύω πως αν πιάσω σκαρπέλο όλο και κάτι θα δημιουργήσω.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: