Νεότερες πληροφορίες
Οι νεότερες πληροφορίες θέλουν το έργο αναβάθμισης της επιδομής (συνολικού προϋπολογισμού 109 εκατ. ευρώ) να έχει ολοκληρωθεί εκτός απροόπτου, όπως επισημαίνουν κύκλοι των ΗΣΑΠ, έως το ερχόμενο καλοκαίρι, οπότε και αναμένεται η συχνότητα διέλευσης των συρμών να μην ξεπερνάει τα δύο λεπτά. Στο μεταξύ, από το ερχόμενο Σάββατο έως και τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου, κλειστά θα παραμείνουν τα τμήματα του δικτύου Φάληρο - Ταύρος και Ειρήνη - Κηφισιά. Οι επιβάτες θα εξυπηρετούνται από τις λεωφορειακές γραμμές της ΕΘΕΛ Χ6 και Χ5. Παράλληλα, από τις 12 Ιανουαρίου (Τρίτη) έως και την 1η Απριλίου θα παραμείνει κλειστός ο σταθμός του Μοσχάτου, με αποτέλεσμα να μη διέρχονται συρμοί στο τμήμα μεταξύ Καλλιθέας και Φαλήρου. Η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού για το συγκεκριμένο τμήμα θα πραγματοποιείται από τη γραμμή Χ13 της ΕΘΕΛ. Κύκλοι της διοίκησης των ΗΣΑΠ αναφέρουν ότι πρόκειται για το τελευταίο τμήμα του δικτύου που θα κλείσει έως την ολοκλήρωση των έργων, διατηρώντας ωστόσο σημαντικές επιφυλάξεις για το ενδεχόμενο έκτακτων προβλημάτων, όπως είναι η μετατόπιση της γραμμής λόγω της αμφίδρομης κίνησης που πραγματοποιείται καθ’ όλη τη διάρκεια εκτέλεσης των έργων. Ενδεχόμενα τεχνικά προβλήματα δεν αποκλείεται να οδηγήσουν σε περαιτέρω κλείσιμο σταθμών και μετά τον Απρίλιο. Μέχρι σήμερα έχει ολοκληρωθεί το 40% του συνόλου των έργων που ξεκίνησαν τον Φεβρουάριο του 2008, με τον αρχικό προγραμματισμό να τοποθετεί το πέρας των εργασιών τον Φεβρουάριο του 2010. «Προβλήματα, όπως η εύρεση αρχαιοτήτων στον σταθμό της Καλλιθέας για παράδειγμα, έχουν καθυστερήσει την ολοκλήρωση του έργου», δηλώνει στην «Κ» ο διευθύνων σύμβουλος των ΗΣΑΠ Χαρ. Αραπατσάκος.Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy
Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010
Νέα ταλαιπωρία περιμένει τους επιβάτες των ΗΣΑΠ
Συνεχίζεται με αμείωτη ένταση η ταλαιπωρία των επιβατών του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, καθώς η καθυστέρηση στα έργα εκσυγχρονισμού της γραμμής έχουν καθυστερήσει σημαντικά, με αποτέλεσμα οι μετακινήσεις να πραγματοποιούνται μετ’ εμποδίων. Σταθμοί ανοιγοκλείνουν συστηματικά, με τους επιβάτες να πρέπει να ενημερώνονται καθημερινά για τα τμήματα του δικτύου που λειτουργούν, ενώ οι καθυστερήσεις στα δρομολόγια αποτελούν καθημερινό φαινόμενο. Η διαδρομή από την Κηφισιά έως τον Πειραιά που διαρκούσε πριν από την έναρξη των εργασιών περίπου 55 λεπτά, σήμερα διανύεται σε τουλάχιστον 1 ώρα και 10 λεπτά, ενώ στόχος είναι μετά την ολοκλήρωση των εργασιών να μην ξεπερνάει τα 43 λεπτά συνολικά. Αξίζει να σημειωθεί ότι ενώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα 33 τρένα εξυπηρετούσαν 540.000 επιβάτες σε καθημερινή βάση, σήμερα κυκλοφορούν στις γραμμές των ΗΣΑΠ 14 τρένα που εξυπηρετούν 580.000 άτομα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου