Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2010

Δεν θα πατούσα ποτέ επί πτωμάτων



Μια θεσσαλονικιά ξεχωρίζει στην τηλεοπτική ζωή της Κύπρου. Η ΒΙΒΙΑΝ ΚΑΝΑΡΗ μιλάει στον Τάσο Ευαγγελου για την τηλεοπτική πργαμτικοτητα στη Μεγαλόνησο και την Ελλάδα. Απολαύστε την: 
Ούτε που θυμάμαι πόσες φορές μιλήσαμε στο τηλέφωνο μέχρι να βρεθεί μια μέση λύση σχετικά με το πότε θα κάναμε τη συνέντευξη και τη φωτογράφηση. «Ξέρεις το θέμα μου γενικά με την προβολή… δεν θέλω να γίνομαι μαϊντανός, απλώς και μόνο για να υπάρχω στα περιοδικά. Εξάλλου, όλο αυτό το θέμα με τις γιορτές δεν μου αρέσει καθόλου. Μια φορά το έκανα και με είχαν στολίσει λες και ήμουν εγώ το χριστουγεννιάτικο δέντρο» μου λέει και σκάμε και οι δύο στα γέλια. Η αλήθεια είναι πως αν και πρόσωπο των media, εντούτοις σπάνια δίνει συνεντεύξεις και αφού την έπεισα ότι η παραγωγή που θα κάναμε δεν θα είχε καμία σχέση με ό,τι συνήθιζε να βλέπει στα περιοδικά, τότε είπε το ναι. Με φόντο το χειμωνιάτικο τοπίο, δίνουμε ραντεβού στην οδό Στασικράτους. Όλα είναι έτοιμα και λίγο πριν οι δείκτες στο ρολόι δείξουν 20.00 το φλας της φωτογραφικής μηχανής αρχίζει να κάνει τη νύχτα μέρα… Με το ίδιο χιούμορ που αντιμετωπίζει τη ζωή, η γνωστή παρουσιάστρια της εκπομπής «Συν Πλην» του ΡΙΚ μιλά στο «OK!» για όλα εκείνα που κατάφεραν να σημαδέψουν τη ζωή της!
Αν και είσαι πρόσωπο των media, εντούτοις σπάνια δίνεις συνεντεύξεις. Υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος που συμβαίνει αυτό;
Κοίταξε, η πραγματικότητα είναι ότι δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να δίνω συχνά ή να δίνω γενικά. Δεν αντιλαμβάνομαι το ρόλο του «μαϊντανού». Μπορεί η δουλειά μου, την οποία βεβαίως αγαπώ, να εκτίθεται σε κοινή θέα -γιατί αυτός είναι ο ρόλος της ενημέρωσης, πρέπει να προσφέρει- αλλά η αλήθεια είναι ότι συνήθως ένα μεγάλο μέρος μιας συνέντευξης επικεντρώνεται σε πολύ προσωπικά ζητήματα, τύπου «είσαι ερωτευμένη, θα κάνεις παιδιά, θα παντρευτείς και πότε». Αυτό το τετράπτυχο πάντα υπάρχει και τα προσωπικά μου είναι προσωπικά. Δεν κρύβομαι, αλλά δεν υπάρχει λόγος και δεν νιώθω την ανάγκη να τα συζητώ δημοσίως.  Αντίθετα, μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο, πιο εποικοδομητικό. Να μιλήσουμε προκειμένου να ευαισθητοποιήσουμε τον κόσμο για τα παιδιά που είναι σε δύσκολη κατάσταση και δεν έχουν οικονομικούς πόρους ώστε να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν σε θέματα υγείας και επιβίωσης, για τα παιδιά που στερούνται την αγάπη και το οικογενειακό περιβάλλον, για θέματα που άπτονται περιβαλλοντικής ευαισθησίας, κακομεταχείρισης ζώων και μη ύπαρξης πολιτικής και κοινωνικής ευθύνης. Υπάρχουν και άλλα θέματα που δίνουν τροφή για σχόλιο.
Με αφορμή όμως ότι γνωριζόμαστε μερικά χρόνια έχω δικαίωμα, τουλάχιστον, να προσπαθήσω να πάρω μια απάντηση ακόμη και στα θέματα που αφορούν στην προσωπική σου ζωή! Ok λοιπόν, ας ξεκινήσω με κάτι άλλο, ίσως πιο γενικό. Πώς είναι η ζωή μιας Θεσσαλονικιάς στην Κύπρο;
Ισορροπημένη. Αρμονική συνύπαρξη σε γενικές γραμμές χωρίς να λείπουν και οι έντονες στιγμές.
Η απογευματινή σου εκπομπή στο ΡΙΚ τιτλοφορείται «Συν Πλην». Ποια είναι λοιπόν τα συν και τα πλην της ζωής σου;
Τα συν στη ζωή μου είναι η δουλειά μου και οι άνθρωποι που είναι γύρω μου, σε προσωπικό, φιλικό και επαγγελματικό επίπεδο. Αυτοί κτίζουν τα θετικά. Οι δύσκολες και οι αρνητικά φορτισμένες καταστάσεις είναι μέσα στο πρόγραμμα, αλλά δεν αποτελούν εμπόδιο. Τουλάχιστον όχι για πολύ. Είμαι πολύ αισιόδοξος άνθρωπος για να αφήσω αυτές τις καταστάσεις να πάρουν τα ηνία της ζωής μου στα χέρια τους.  Από τη λίστα με τα «συν» ασφαλώς και δεν λείπουν τα σκυλιά μου. Τρία υπέροχα κορίτσια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: