Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2010

Ποια είναι η πιο sexy ηθοποιός για το 2009;

H Megan Fox είναι η χειρότερη αλλά και η πιο γοητευτική ηθοποιός!
Ποια είναι η πιο sexy ηθοποιός για το 2009;
Αντιφατικές κριτικές λαμβάνει η Megan Fox, που είδε τις μετοχές της να ανεβαίνουν απότομα κατά τη διάρκεια της χρονιάς που πέρασε. Σύμφωνα με δημοψήφισμα που διεξήγαγε η ιστοσελίδα Moviefone.com, η Megan Fox ψηφίσθηκε ως η χειρότερη ηθοποιός του 2009. Ταυτόχρονα όμως, οι σχεδόν 240 χιλιάδες 'σινεφίλ' που πήραν μέρος στη διαδικτυακή δημοσκόπηση που διοργάνωσε η AOL, μέσω του κινηματογραφικού site της, ανέδειξαν σχεδόν ομόφωνα την ελκυστική Megan ως την πιο sexy κινηματογραφική παρουσία του 2009. Η Megan, στην περσινή ψηφοφορία ήταν εκτός πεντάδας και μόλις πληροφορήθηκε τη φετινή της θέση δήλωσε ενθουσιασμένη. «Εγώ θέλω να κάνω σωστά τη δουλειά μου και η δουλειά μου είναι να είμαι ηθοποιός, όμως ένας τέτοιος τίτλος μόνο χαρά μπορεί ν α μου προκαλέσει. Κρατάω την πρωτιά ως προς τη σεξουαλικότητά μου και θα βάλω τα δυνατά μου για να ανατρέψω τον τίτλο της χειρότερης ηθοποιού».

Απέναντι στα κάλλη της Fox (45%), στην ερώτηση για τον πιο σέξι ηθοποιό, βρέθηκε ο Robert Pattinson, πρωταγωνιστής της «Νέας Σελήνης», με ποσοστό 46%, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι στη δεύτερη θέση της ίδιας ερώτησης βρίσκεται ο Taylor Lautner, ο άλλος πρωταγωνιστής βαμπιρικού ρομάντζου, αν και με ποσοστό πολύ χαμηλότερο (20%).

Η πρωταγωνίστρια του Transformers, δηλώνει προσηλωμένη στα κινηματογραφικά πλάνα της και αυτό τον καιρό ετοιμάζει την συνέχεια της γνωστής ταινίας, ενώ παράλληλα συμμετέχει σε ακόμα δύο κινηματογραφικές παραγωγές, έχοντας πάντα τον πρωταγωνιστικό ρόλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: