Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010

Α. Λιβιτσάνου: «Οι φήμες για τον Καρβέλα ήταν ψέμα»!

Μπορεί πολύ να παρομοίασαν το «Greek Idol» με το γεφύρι της Άρτας, αφού ο ένας μετά τον άλλο οι κριτές έφευγαν από το παιχνίδι, πριν αυτό ξεκινήσει, τελικά όμως το talentshow του APLHA ξεκινά στις 5 Μαρτίου.

Χωρίς το Νίκο Καρβέλα, παρά τις τυμπανοκρουσίες, με μια κριτική επιτροπή, σαφώς πιο χαμηλών τόνων, την Παρασκευή θα προβληθούν τα πρώτα επεισόδια από τις οντισιόν σε Θεσσαλονίκη, Κύπρο και Αθήνα.

Με αφορμή μάλιστα την πολυαναμενόμενη έναρξη, η παρουσιάστρια Άντα Λιβιτσάνου, έδωσε συνέντευξη στο TV Έθνος και μίλησε για όλους και για όλα.

Η γνωστή ηθοποιός και τραγουδίστρια ξεκαθάρισε ότι δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα με τον ΑΝΤ1 όταν αποδέχθηκε την πρόταση του ALPHA, αφού δεν έχει αποκλειστικότητα με το κανάλι του Αμαρουσίου και φυσικά δεν θα παρουσιάσει ένα ανταγωνιστικό προϊόν από το σήριαλ που πρωταγωνιστεί.

Όσο για τις φήμες που ήθελαν τον Ν. Καρβέλα να φεύγει από το «Greek Idol» εξαιτίας της, εκείνη λέει ότι όλα αυτά είναι ράδιο αρβύλα.

«Πρώτα απ’ όλα δεν τον γνώριζα και δεν με γνώριζε. Τον είχα δει μια φορά στη ζωή μου σε μια οντισιόν που είχα πάει. Και επιπλέον εγώ δεν είχα αντίρρηση για κανέναν. Βασικά δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα με τέτοιου είδους φήμες κι αφετέρου επειδή αυτό ήταν πέρα ως πέρα ψέμα», δήλωσε η Άντα Λιβιτσάνου.

Όπως αποκαλύπτει άλλωστε δεν πρόλαβαν ούτε καν να συναντηθούν για να προκύψει και κάποια αντιπαράθεση και δεν πίστεψε καθόλου τα όσα ακούστηκαν ότι και καλά ο Καρβέλας έθεσε βέτο να μην παρουσιάσει το «Greek Idol».

«Οι δουλειές μας είναι τελείως διαφορετικές, αν ήταν αλλιώς τα πράγματα και ήμουν κι εγώ μέλος της επιτροπής τότε μπορεί να το πίστευα, αλλά τώρα νομίζω ότι όλα ήταν σενάριο επιστημονικής φαντασίας», λέει.

Όσο για τη μέχρι τώρα εμπειρία της στην παρουσίαση του talent show μία ατάκα της τα λέει όλα!!!

«Ένα έχω να σου πω. Ο Έλληνας θέλει το Γερμανό του! Το πιστεύω αυτό ακράδαντα! Είμαστε μια ομάδα Έλληνες και Γερμανοί και όλοι είναι σούπερ. Εγώ το αντιλαμβάνομαι πλήρως γιατί έχω μεγαλώσει με ξένη μπέιμπι σίτερ και έχω μάθει το… γερμανικό σύστημα. Είναι η καλύτερή μου! Ηδονίζομαι από χαρά», αποκαλύπτει η Άντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: