Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τετάρτη 28 Απριλίου 2010


«Η Ρηγίλλης είναι σε πανικό» απαντά ο Αρ.Παυλίδης στον πρόεδρο της ΝΔ

Για «πανικό, που κατέλαβε τη Ρηγίλης», όταν διαπίστωσε ότι ο ίδιος βρίσκεται στη Ρόδο για να μετάσχει στην προσυνεδριακή εκδήλωση της ΝΔ, έκανε λόγο o Αριστοτέλης Παυλίδης, σχολιάζοντας τη διαγραφή του από τον Αντώνη Σαμαρά. 
«Την ώρα που η χώρα καταποντίζεται ο κ. Σαμαράς, αντί να κηρύξει πανστρατιά ανοίγει πληγές» σημειώνει.
Αναλυτικά η δήλωση του κ. Παυλίδη:
«Ο πανικός εκδηλώθηκε με τηλεφώνημα του διευθυντή του Γραφείου του κ. Α.Σαμαρά που μου μετέδωσε ότι: 'Ο πρόεδρος επιθυμεί να μην παραστείτε στην αυριανή Συνδιάσκεψη.
» Η απάντηση μου: 'Διαβιβάσατε στον κ. πρόεδρο ότι παρακαλώ να μου το ανακοινώσει ο ίδιος αύριο, που θα είμαι απέναντί του στη συνάντηση, που γίνεται στην πατρίδα μου Ρόδο. ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: