Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Κυριακή 24 Απριλίου 2011

Ιερ. Μιχαηλίδης: «Όλη αυτή η βλακεία των reality δεν υποφέρεται»

 Τι παρακολουθεί μανιωδώς και τι απεχθάνεται από την μικρή οθόνη, όπως είναι σήμερα, ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης ;

«Μου αρέσει το «Νησί». Κατά τα άλλα όμως θα πεθάνουμε στα reality. Τα βαριέμαι. Άλλα με απωθούν, άλλα με θλίβουν, και κάποια με εξοργίζουν. Ίσως όμως να είμαι εγώ παράξενος και ανόητος. Δεν περιμένω βέβαια από την τηλεόραση να μου δείχνει συνεχώς ντοκιμαντέρ, ούτε να έχει διαρκώς πνευματικά προϊόντα υψηλής ποιότητας, από την άλλη όμως και όλη αυτή η βλακεία δεν υποφέρεται. Μια καλή σαχλαμάρα, αλήθεια, θα μου αρκούσε αλλά ούτε αυτή υπάρχει».
Πηγή: Τηλεθεατής

Δεν υπάρχουν σχόλια: