Ανοδικά κόντρα στην κρίση και στον σκληρό ανταγωνισμό των πολυεθνικών,κινούνται ορισμένες απο τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες τροφίμων...
Η υψηλή ποιότητα των προιόντων τους και η σχέση εμπιστοσύνης που έχουν "χτίσει" όλα τα προηγούμενα χρόνια με το αγοραστικό κοινό είναι τα "κλειδιά", μέσα από τα οποία καταφέρνουν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να εμφανίσουν σημαντικά κέρδη.
Την ίδια ώρα ευνοούνται και από τη στροφή των καταναλωτών στα ελληνικά προϊόντα, η οποία το τελευταίο διάστημα -ελέω ύφεσης- παίρνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις. Την τάση αυτή, σπεύδουν να εκμεταλλευτούν ολοένα και περισσότερες εταιρείες, οι οποίες προχωρούν σε μπαράζ διαφημίσεων υπερτονίζοντας τη χώρα παραγωγής και προέλευσης των προιόντων τους.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ
Η υψηλή ποιότητα των προιόντων τους και η σχέση εμπιστοσύνης που έχουν "χτίσει" όλα τα προηγούμενα χρόνια με το αγοραστικό κοινό είναι τα "κλειδιά", μέσα από τα οποία καταφέρνουν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να εμφανίσουν σημαντικά κέρδη.
Την ίδια ώρα ευνοούνται και από τη στροφή των καταναλωτών στα ελληνικά προϊόντα, η οποία το τελευταίο διάστημα -ελέω ύφεσης- παίρνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις. Την τάση αυτή, σπεύδουν να εκμεταλλευτούν ολοένα και περισσότερες εταιρείες, οι οποίες προχωρούν σε μπαράζ διαφημίσεων υπερτονίζοντας τη χώρα παραγωγής και προέλευσης των προιόντων τους.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου