Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Γεμάτες βιτρίνες - Άδεια μαγαζιά...

ΜΑΓΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΟΙ ΠΟΛΛΕΣ ΤΣΑΝΤΕΣ...
Απογοητευτικά είναι τα πρώτα στοιχεία για το τζίρο των καταστημάτων κατά την περίοδο των καλοκαιρινών εκπτώσεων, αφού παρά τις γενναίες προσφορές έως και 70%, οι καταναλωτές εμφανίζονται ασυγκίνητοι.

Η μειωμένη αγοραστική δύναμη των καταναλωτών και η νέα φοροεπιδρομή που πλήττει το εισόδημα αφήνει τους καταναλωτές μόνο μπροστά από τις βιτρίνες...

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικών Πωλήσεων Ελλάδος, οι οργανωμένες αλυσίδες παρουσιάζουν κάμψη τζίρου σε ποσοστό από 10 - 15%, ενώ τα μεμονωμένα καταστήματα καταγράφουν απώλειες της τάξης του 25% κατά μέσο όρο.

Σύμφωνα με το ΣΕΛΠΕ, οι καταναλωτές είναι δικαιολογημένα διστακτικοί στις αγορές, εφόσον γνωρίζουν ότι από το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου θα κληθούν να καταβάλουν νέες εισφορές.

Η Εθνικής Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου έχει αποστείλει επιστολή στον υπουργό Ανάπτυξης, προειδοποιώντας για επερχόμενη κατάρρευση της αγοράς και ζητώντας μία σειρά από χρηματοδοτικά εργαλεία, προκειμένου οι έμποροι να αντεπεξέλθουν στο δύσκολο περιβάλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια: