Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Εγώ, πότε να γίνω μάνα;


BebeImage via Wikipedia
Τι 20, τι 30, τι 40…Υπάρχει άραγε η σωστή ηλικία για να γίνει μία γυναίκα μητέρα;

της Αγγελικής Σάπικα/ aggelioforos.gr

Εάν αναρωτιέστε ποια είναι η σωστή απάντηση στο δίλημμα νέα ή μεγαλύτερη σε ηλικία μητέρα, το κράτος έρχεται να σας δώσει την αδιαμφισβήτητη απάντηση ότι μαμάδες πρέπει να γινόμαστε μεγάλες! Η τελευταία ρύθμιση που θέλει τις γυναίκες, οι οποίες στα 50 έχουν ακόμη ανήλικο παιδί να βγαίνουν νωρίτερα σε σύνταξη, είναι αρκετή για να πάρετε το μήνυμα: Όλες εσείς που δεν κρατιόσασταν και κάνατε παιδί όταν ερωτευθήκατε σφόδρα, όταν βρήκατε (ενδεχομένως νωρίς στη ζωή σας) τον κατάλληλο άντρα και δεν περιμένατε τη φυσική ωρίμανση… κάνατε απλά λάθος! Γιατί εσείς είστε που θα πρέπει να καθίσετε στη θέση σας και να δουλέψετε 15 χρόνια περισσότερα από τη διπλανή σας συνάδελφο, που καθυστέρησε τη μητρότητα για πολλούς και διάφορους λόγους δικής της ή όχι απόφασης.

Προσωπικά ανήκω στις… άτυχες που, για ένα χρόνο, δεν προλαβαίνω τη συγκεκριμένη ρύθμιση. Ο γιος μου, το τρίτο κατά σειρά παιδί της οικογένειας, έπρεπε να είχε καθυστερήσει τη σύλληψή του. Για ακόμη μια φορά, ήμουν πολύ βιαστική και αποδείχτηκα… συνταξιοδοτικά άτυχη, αν και επιμένω ότι προσωπικά νιώθω μάλλον τυχερή και ευτυχής που μπόρεσα να κάνω παιδιά σχετικά νέα. Στα 24 είχα την κόρη μου, στα 27 την άλλη μου κόρη και στα 31 τον γιο μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: