Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

Εστησαν (ροζ) παγίδα στο καυτό "κουνελάκι"

Μια απίστευτη (ροζ) παγίδα έστησαν επιτήδειοι σε ένα από τα πιο καυτά μοντέλα της Ελλάδας. Η πανέμορφη Αφροδίτη Μπάρμπα, η οποία διακρίθηκε στον τελευταίο διαγωνισμό «Playmate», δεν πίστευε στα μάτια της όταν διαπίστωσε ότι είχε πέσει θύμα αετονύχηδων του Internet οι οποίοι διαφήμιζαν μέσω γνωστού site τις... ροζ υπηρεσίες της.

Η μελαχρινή καλλονή έγινε έξαλλη και ετοιμάζεται ήδη να καταθέσει αγωγές και μηνύσεις. Εντός των προσεχών ωρών αναμένεται να μεταβεί στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος προκειμένου να ενημερωθεί γι’ αυτούς που της έστησαν αυτή την παγίδα και στη συνέχεια θα ακολουθήσει τη νομική οδό.

Η Αφροδίτη πληροφορήθηκε μέσω φίλων της ότι στο συγκεκριμένο site είχαν ανεβεί φωτογραφίες της οι οποίες συνοδεύονταν από σχόλια καθόλου τιμητικά για την προσωπικότητά της. Στην αρχή νόμιζε ότι της έκαναν πλάκα, αλλά όταν επισκέφτηκε το site έπεσε από τα σύννεφα.

Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η μελαχρινή καλλονή, οι επιτήδειοι όχι μόνο διαφήμιζαν ροζ υπηρεσίες της, αναφέροντας μάλιστα το όνομά της, αλλά και οι φωτογραφίες δεν ήταν δικές της. Πάντα κατά τα λεγόμενά της, στις φωτογραφίες ήταν μια άλλη κοπέλα που της έμοιαζε πάρα πολύ, αλλά τα προκλητικά σχόλια κατονόμαζαν την Αφροδίτη.

«Ενιωσα τον απόλυτο διασυρμό», εξομολογείται η Μiss Playboy TV στην «Espresso» και συνεχίζει: «Εκτός από το όνομά μου, αναφέρονταν ακόμη και στο όνομα Εβίτα, που έτσι λένε την αδερφή μου. Δεν μπορώ να καταλάβω τι έχει γίνει, αλλά να είστε σίγουροι ότι αυτό δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι».

Το πανέμορφο μοντέλο αναμένεται να προβεί σε γρήγορες κινήσεις για να σταματήσει να διασύρεται το όνομά της, αλλά και για να βρει τον άνθρωπο ή τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από αυτή τη ροζ παγίδα που της έστησαν. «Αμέσως θα επισκεφτώ με τον δικηγόρο μου τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και αν δεν σταματήσει αυτό που γίνεται, θα καταφύγω σε αγωγές και μηνύσεις.
Δεν μπορεί κανένας πίσω από ένα ανώνυμο site να διαπομπεύει την υπόληψή μου. Δεν έχω ενοχλήσει ποτέ κανέναν και δεν έχω δώσει ποτέ κανένα δικαίωμα να αφήνουν υπονοούμενα για μένα και την οικογένειά μου. Εχω χάσει τον ύπνο μου, κλαίω και δεν μπορώ να καταλάβω τι έχω κάνει για να μου κάνουν τόσο μεγάλο κακό».


ΣΑΣΑ ΣΤΑΜΑΤΗ  / espresso
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια: