Ακινητοποιημένα παραμένουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς στην πρωτεύουσα, ενώ στο χορό των κινητοποιήσεων μπήκαν για σήμερα και οι ιδιοκτήτες ταξί που προϊδεάζουν για κλιμάκωση των κινητοποιήσεών τους.
Η κίνηση στους δρόμους της Αθήνας είναι από νωρίς το πρωί αυξημένη, αφού απουσιάζουν λεωφορεία, τρόλεϊ, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, μετρό και τραμ. Από τα ξημερώματα ξεκίνησε και η 24ωρη απεργία των ιδιοκτητών ταξί που εκφράζουν την αντίθεσή τους στο νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών για την πλήρη απελευθέρωση του κλάδου τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες αύριο οι αυτοκινητιστές θα συνεδριάσουν για να καθορίσουν την πορεία των κινητοποιήσεών τους τις επόμενες ημέρες και θα κληθούν να αποφασίσουν επί πρότασης για 3ήμερη απεργία την ερχόμενη εβδομάδα που θα εν μέρει θα συμπέσει χρονικά με τη 48ωρη απεργία που κήρυξαν ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ.
Την επόμενη εβδομάδα θα αποφασίσουν και οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων για το ενδεχόμενο απεργίας. Σημειώνεται πως το νομοσχέδιο Ραγκούση προβλέπει ότι ο συγκεκριμένος κλάδος απελευθερώνεται πλήρως από την 1η Ιανουαρίου 2012 και όχι από τα μέσα του 2013 όπως προβλέπει ο ισχύων νόμος που είχε περάσει από τη Βουλή ο προκάτοχός του στο υπουργείο Υποδομών Δημ. Ρέππας.
Η κίνηση στους δρόμους της Αθήνας είναι από νωρίς το πρωί αυξημένη, αφού απουσιάζουν λεωφορεία, τρόλεϊ, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, μετρό και τραμ. Από τα ξημερώματα ξεκίνησε και η 24ωρη απεργία των ιδιοκτητών ταξί που εκφράζουν την αντίθεσή τους στο νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών για την πλήρη απελευθέρωση του κλάδου τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες αύριο οι αυτοκινητιστές θα συνεδριάσουν για να καθορίσουν την πορεία των κινητοποιήσεών τους τις επόμενες ημέρες και θα κληθούν να αποφασίσουν επί πρότασης για 3ήμερη απεργία την ερχόμενη εβδομάδα που θα εν μέρει θα συμπέσει χρονικά με τη 48ωρη απεργία που κήρυξαν ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ.
Την επόμενη εβδομάδα θα αποφασίσουν και οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων για το ενδεχόμενο απεργίας. Σημειώνεται πως το νομοσχέδιο Ραγκούση προβλέπει ότι ο συγκεκριμένος κλάδος απελευθερώνεται πλήρως από την 1η Ιανουαρίου 2012 και όχι από τα μέσα του 2013 όπως προβλέπει ο ισχύων νόμος που είχε περάσει από τη Βουλή ο προκάτοχός του στο υπουργείο Υποδομών Δημ. Ρέππας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου