Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Ο θρήνος για τον Γιγουρτάκη: "Νίκο μου, ψυχή μου, γιατί;"

Ηταν όλοι εκεί. Ολοι οι φίλοι του για να του πουν το τελευταίο αντίο. Χωρίς να φορούν μαύρα, αφού εκτός από την παράκληση της οικογένειας, ακόμη και αυτοί δεν έχουν συνειδητοποιήσει τι έχει συμβεί. Νομίζουν ότι είναι ψέματα, ένα κακό όνειρο. Ο Νίκος τους όμως δεν είναι πια εδώ. Ο Νίκος τους έφυγε ξαφνικά. Και ήταν μόλις τριάντα ετών. Ο άνθρωπος που τους έκανε συνεχώς πλάκες και γελούσαν, τώρα τους προκαλούσε μόνο δάκρυα πόνου. Κανείς δεν μιλούσε. Ολοι έκλαιγαν βουβά.

Ο κόσμος, πολύς. Πού να χωρέσουν άλλωστε τόσοι φίλοι του Νίκου Γιγουρτάκη; Ολη η ελληνική showbiz ήταν εκεί για να τον αποχαιρετήσει. Για να πει δύο λόγια παρηγοριάς στον πατέρα του Τάκη, τον άρχοντα της νυχτερινής Αθήνας, τη μητέρα του Χριστίνα που αγκάλιαζε συνεχώς το φέρετρο και τον αδελφό του Γιώργο. Ο Γιώργος Τσαλίκης, ο Αντύπας, ο Θάνος Πετρέλης, ο Λευτέρης Πανταζής, η Μαριάντα Πιερίδη, η Αγγελική Ηλιάδη, η Θέλξη, ο Μανώλης Κονταρός, ο Γιώργος Γιαννιάς, ο Χρήστος Δάντης, ο Κώστας Σόμμερ, η Χριστίνα Παππά, η Ντορέτα Παπαδημητρίου, η Πατρίτσια Μίλικ-Περιστέρη, η Ορθούλα και η Μάντα Παπαδάκου, η Ολγα Φαρμάκη, ο Πάρης Κασιδόκωστας, ο Νικόλας Μαδιάς, ο Σέρος Μύρτας και τόσοι άλλοι. Ο Γιώργος Βαρδινογιάννης, ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, ο Χρήστος Μαρκογιαννάκης και πόσοι ακόμα...

«Νίκο μου, παιδάκι μου, δεν αντέχω». Η σπαρακτική κραυγή της μάνας ράγιζε καρδιές. Τα μάτια της ήταν καρφωμένα στο φέρετρο. Πέντε Κρητικοί θα το σήκωναν στους ώμους τους και θα συνόδευαν τον Νίκο στην τελευταία του κατοικία, δίπλα στον τάφο του παππού του που υπεραγαπούσε. Και ο «Mr Romeo» θα έχει πάντα μαζί του το κασκόλ της αγαπημένης του ομάδας, του Ολυμπιακού και τη λατρεμένη καφέ δερμάτινη πουροθήκη του.

Τραγική φιγούρα μέσα στην εκκλησία, η Χριστίνα Κολέτσα, η γυναίκα που σφράγισε τη ζωή του «Ελληνα Μπέκαμ». Ο θυελλώδης έρωτάς τους ήταν για δύο χρόνια το talk of the town.

Ακόμη και τώρα όλοι οι φίλοι του παραδέχονται ότι η πανέμορφη τραγουδίστρια ήταν εκείνη που τον σημάδεψε. Η Χριστίνα, σκιά του εαυτού της, τυλιγμένη σε μια μπεζ εσάρπα έμοιαζε να μην έχει επαφή με το περιβάλλον. Χλομή, με μάτια κατακόκκινα από το κλάμα έφτασε στην εκκλησία υποβασταζόμενη από στενό φίλο της. Οι κραυγές της σπαράζουν την καρδιά... Δεν μπορεί να αρθρώσει λέξη. Μοιάζει χαμένη. Μπροστά στη θέα του Νίκου λυγίζει.

«Νίκο μου, ψυχή μου... γιατί;». Πέφτει επάνω στο φέρετρο, το αγκαλιάζει… «Νίκο μου, Νίκο μου έφυγες». Τα λόγια είναι πολύ λίγα για να περιγράψει κανείς τον πόνο. Μετά τη νεκρώσιμη ακολουθία η όμορφη τραγουδίστρια βγαίνει από την εκκλησία υποβασταζόμενη πάντα. «Δεν μπορώ… Αγόρι μου έφυγες» λέει ξανά και ξανά. Φαίνεται αδύναμη να σταθεί στα πόδια της αλλά προσπαθεί να φανεί δυνατή, να μη χάσει τις αισθήσεις της. Ηθελε να είναι εκεί, να πει το τελευταίο αντίο στον άντρα που τόσο πολύ αγάπησε. Οι εικόνες δραματικές την ώρα που το φέρετρο κατεβαίνει κάτω. Δεν θα ξαναδεί ποτέ τον άγγελό της. Λυγίζει, ξεσπάει σε κλάματα, αγγίζει το φέρετρο προσπαθώντας να τους σταματήσει. «Νίκο» κραυγάζει και χάνει τις αισθήσεις της. Οι άνθρωποι που στέκονται πλάι της τη συνεφέρνουν και την απομακρύνουν από τον τάφο του Νίκου. Η Χριστίνα μετά βίας μπορεί να σύρει τα πόδια της. Βγαίνει σιγά σιγά από την πόρτα του νεκροταφείου… Το μόνο που ακούγεται πια είναι οι λυγμοί της και κάποιες άναρθρες κραυγές.

«Δεν θυμάμαι καν πριν από πόσα χρόνια σε γνώρισα, γιατί από εκείνη τη μέρα και μετά ήταν σαν να σε ήξερα από τη μέρα που γεννήθηκα... Ποτέ δεν προσδιόρισα ως τι ήσουν δίπλα μου... Ησουν όμως πάντα δίπλα μου». Με αυτόν τον τρόπο, με μία επιστολή στο Διαδίκτυο η Χριστίνα Κολέτσα αποχαιρέτησε τον πιο δικό της άνθρωπο. Και συνεχίζει: «Πάντα ήξερα πως αυτό που μας ένωσε ήταν κάτι μαγικό και η αγάπη μας δεν θα σβήσει ποτέ! Είχα δίκιο... Ποτέ ΔΕΝ ΘΑ ΣΒΗΣΕΙ. Γιατί εσύ είσαι το "παιδάκι μου". Το πιο ευαίσθητο πλάσμα στον κόσμο, που προστάτευε την τόσο εύθραυστη ψυχούλα του πίσω από tattoo και ακραίες αντιδράσεις... Νιώθω πολύ τυχερή που μ' άφησες να δω τον ΝΙΚΟ. Τον πραγματικό Νικολάκη μου. Σ' ευχαριστώ που με έμαθες να ζω. Σ' ευχαριστώ που μ' έκανες να καταλάβω πως ευτυχία δεν είναι ο πλούτος και η δόξα αλλά οι μικρές καθημερινές στιγμές. Σ' ευχαριστώ που ήσουν ο καλύτερός μου φίλος. Σ' ευχαριστώ που μου χάρισες τον πιο αληθινό έρωτα που είχα ποτέ. Εσύ ήσουν η οικογένειά μου. Ο άνθρωπος που με αγάπησε όσο κανείς. Ανθρωπέ μου, μία και μοναδική μου αληθινή αγάπη, ξέρω πως όπου κι αν πήγες... ήδη βρήκες τον τρόπο να περνάς καλά! Ενα κομμάτι μου είναι ήδη εκεί... μαζί σου! Μαζί με το όνομά μου στο λαιμουδάκι σου! Σ' αγαπώ, μωρό μου, και όπου κι αν είσαι να προσέχεις. Καλή αντάμωση, απίστευτό μου πλάσμα»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 

ΒΙΝΤΕΟ: Η κηδεία του Νίκου Γιγουρτάκη

Πέθανε ξαφνικά στα 30 του ο επιχειρηματίας Νίκος Γιγουρτάκης

Τι λένε οι φίλοι του Ν. Γιγουρτάκη για τον χαμό του

Δεν υπάρχουν σχόλια: