Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Ο αποχαιρετισμός ενός "πρίγκηπα" της δημοσιογραφίας

Ο αποχαιρετισμός ενός "πρίγκηπα" της δημοσιογραφίας, του Ριχάρδου Σωμερίτη, στο ΒΗΜΑ, έχει τη δική του αξία.

Και αξίξει να το διαβάσετε

Στις 8 του Νοέμβρη 2011 : αποφάσισα να τερματίσω την επαγγελματική αρθρογραφία. Έκλεισα στις αρχές του χρόνου οχτώ δεκαετίες ζωής, εξήντα τρία συναρπαστικά χρόνια δημοσιογραφίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό και είκοσι χρόνια δουλειάς, ελεύθερης, στο Βήμα και το ευχαριστώ. Όλα αλλάζουν, μαζί και η πολική,  αλλά όχι πάντα για το καλό. Θα το σημειώσω έτσι όπως το νιώθω: σε άλλο «Βήμα» είχα προσχωρήσει φεύγοντας τότε από την «Καθημερινή». Επιπλέον δεν μου είναι ευχάριστο να είμαι και συνταξιούχος και «μπλοκάκιας» όταν όλο και περισσότεροι συνάδελφοι, και μάλιστα ορισμένοι από αυτούς φίλτατοι, μένουν άνεργοι. Αποφάσισα έτσι την απόσυρσή μου. Ελπίζω να μην θεωρηθεί υπερβολικά αυτάρεσκη αυτή «η τελευταία παράσταση».

Είναι πολύ πιθανό, αν μου δοθεί χρόνος, να ασχοληθώ τώρα  με τη γραφή διαφορετικά. Αλλά γνωρίζω ότι θα μου λείψει η συστηματική επαφή με όσους αναγνώστες με τιμούσαν με τη προσοχή τους, είτε συμφωνούσαν είτε διαφωνούσαν. Κυρίως όσους κατάλαβαν ότι τόσα χρόνια, τόσες μάχες, τόσες χαρές, τόσες λύπες  πάντα η λεπτή κλωστή μερικών βασικών αρχών κοινωνικής και πολιτικής προόδου και μαζί  όλων των ελευθεριών ήταν αυτή που μου έδειχνε το δρόμο.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: