Το «μικρό Pony», το αυτοκίνητο που οι Γερμανοί εγκωμίασαν ως το
πολυχρηστικό όχημα της οικονομίας, οι Γάλλοι ως έκφραση της κλασικής
φινέτσας και της απλότητας και οι Έλληνες ως «εθνικό όχημα» με τη
σφραγίδα της Citroen, είναι έτοιμο να ξαναγράψει ιστορία στην αγορά των
τεσσάρων τροχών.
Τις δυνατότητες επανενεργοποίησης της εταιρείας που κατασκεύαζε το ελληνικού σχεδιασμού «θρυλικό» αυτοκίνητο PONY, στη Νέα Ραιδεστό Θεσσαλονίκης, εξετάζει το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, όπως προκύπτει από έγγραφο του αναπληρωτή υπουργού Σωκράτη Ξυνίδη, που διαβιβάστηκε στη Βουλή.
O κ. Ξυνίδης ενημερώνει τον βουλευτή . Αιβαλιώτη, ότι «έχει συναντηθεί με τους νομίμους εκπροσώπους της εταιρείας που κατασκεύαζε το ελληνικού σχεδιασμού αυτοκίνητο PONY, προκειμένου να ενημερωθεί και να συμβάλει στην επανενεργοποίηση της εταιρείας σε παραγωγική βάση».
Η οικογένεια Κοντογούρη της NAMCO, κατασκευάστρια εταιρεία των θρυλικών Pony, έχει δεχτεί άκρως δελεαστική πρόταση από μεγάλο όμιλο της Αιγύπτου για να παράγει εκείνος τα ελληνικά αυτοκίνητα, τα οποία στις αναδυόμενες αγορές της Βορείου Αφρικής και στην Αγκόλα παρουσιάζουν μεγάλη δυναμική λόγω της προσιτής τιμής και των ιδιαίτερα ανθεκτικών χαρακτηριστικών τους.
Παρόλο όμως, που η Ελλάδα «πλήγωσε» στο παρελθόν την διοίκηση της εταιρείας, αποδεικνύοντας περίτρανα πως η «χώρα μας τρώει τα παιδιά της», καθώς με πολιτικές παρεμβάσεις χάριν σε πιέσεις ανταγωνιστικών επιχειρηματικών συμφερόντων που εποφθαλμιούσαν την εμπορική επιτυχία των Pony, οδήγησαν το εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης σε λουκέτο, τα αδέλφια Κοντογούρη ετοιμάζονται να... ξαναζεστάνουν τις μηχανές παραγωγής αυτοκινήτων στην Ελλάδα εν μέσω της οικονομικής κρίσης.
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Deal» το μόνο που περιμένουν είναι να ανάψει το «πράσινο φως» η Εμπορική Τράπεζα για την σύναψη ομολογιακού δανείου ώστε να ξεκινήσουν την παραγωγή της νέας γενιάς «Pony», μια επένδυση που αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2014 και θα δημιουργήσει εκατοντάδες θέσεις εργασίας.
Τις δυνατότητες επανενεργοποίησης της εταιρείας που κατασκεύαζε το ελληνικού σχεδιασμού «θρυλικό» αυτοκίνητο PONY, στη Νέα Ραιδεστό Θεσσαλονίκης, εξετάζει το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, όπως προκύπτει από έγγραφο του αναπληρωτή υπουργού Σωκράτη Ξυνίδη, που διαβιβάστηκε στη Βουλή.
O κ. Ξυνίδης ενημερώνει τον βουλευτή . Αιβαλιώτη, ότι «έχει συναντηθεί με τους νομίμους εκπροσώπους της εταιρείας που κατασκεύαζε το ελληνικού σχεδιασμού αυτοκίνητο PONY, προκειμένου να ενημερωθεί και να συμβάλει στην επανενεργοποίηση της εταιρείας σε παραγωγική βάση».
Η οικογένεια Κοντογούρη της NAMCO, κατασκευάστρια εταιρεία των θρυλικών Pony, έχει δεχτεί άκρως δελεαστική πρόταση από μεγάλο όμιλο της Αιγύπτου για να παράγει εκείνος τα ελληνικά αυτοκίνητα, τα οποία στις αναδυόμενες αγορές της Βορείου Αφρικής και στην Αγκόλα παρουσιάζουν μεγάλη δυναμική λόγω της προσιτής τιμής και των ιδιαίτερα ανθεκτικών χαρακτηριστικών τους.
Παρόλο όμως, που η Ελλάδα «πλήγωσε» στο παρελθόν την διοίκηση της εταιρείας, αποδεικνύοντας περίτρανα πως η «χώρα μας τρώει τα παιδιά της», καθώς με πολιτικές παρεμβάσεις χάριν σε πιέσεις ανταγωνιστικών επιχειρηματικών συμφερόντων που εποφθαλμιούσαν την εμπορική επιτυχία των Pony, οδήγησαν το εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης σε λουκέτο, τα αδέλφια Κοντογούρη ετοιμάζονται να... ξαναζεστάνουν τις μηχανές παραγωγής αυτοκινήτων στην Ελλάδα εν μέσω της οικονομικής κρίσης.
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Deal» το μόνο που περιμένουν είναι να ανάψει το «πράσινο φως» η Εμπορική Τράπεζα για την σύναψη ομολογιακού δανείου ώστε να ξεκινήσουν την παραγωγή της νέας γενιάς «Pony», μια επένδυση που αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2014 και θα δημιουργήσει εκατοντάδες θέσεις εργασίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου