Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

«Δεν ξέρω αν θέλω να μείνω»


Ο ΝΑΤΣΟ ΣΚΟΚΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ. «Ο,ΤΙ ΠΕΙ Ο ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΜΟΥ».-
Στο πολυσυζητήμενο θέμα των τελευταίων ημερών, την πιθανή μεταγραφή του σε άλλη ελληνική ομάδα και δη τον Ολυμπιακό, αναφέρθηκε στο πλαίσιο της βράβευσής του ο Νάτσο Σκόκο, ως MVP της 16ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος.

Ο Αργεντινός άσος δεν θέλησε να πάρει θέση για όσα λέγονται σε επίπεδο μάνατζερ το τελευταίο διάστημα και αρκέστηκε να σχολιάσει για το θέμα: «Ό,τι πει ο μάνατζέρ μου»! Αφήνοντας, ουσιαστικά, (ορθ)άνοιχτο παράθυρο για τον Ολυμπιακό!

Τη βράβευση έκανε ο γνωστός φίλος της ΑΕΚ, Γιώργος Μητσικώστας, ο οποίος ρώτησε με εμφανή διάθεση για χιούμορ τον Αργεντινό αν θέλει να μείνει στην «Ένωση». «Δεν ξέρω» ήταν η αφοπλιστική ατάκα του Σκόκο, ο οποίος δεν έδειξε τον ίδιο ενθουσιασμό με τον συνομιλητή του!

«Το αφιερώνω στον κόσμο»

Ο Αργεντινός άσος άρχισε τις δηλώσεις λέγοντας ότι αφιερώνει το βραβείο στον κόσμο της ομάδας: «Θέλω να αφιερώσω το βραβείο στον κόσμο της ΑΕΚ. Ξέρουμε τι σημαίνει ένα ντέρμπι με τον Ολυμπιακό ειδικά αν παίζει στο Καραϊσκάκη. Η χαρά που δώσαμε στον κόσμο είναι η ίδια που πήραμε κι εμείς».

Για τις δηλώσεις του μάνατζέρ του αναφορικά με το μέλλον του, τόνισε: «Αυτό που κάνω εγώ είναι να είμαι συγκεντρωμένος στις προπονήσεις και να μην ασχολούμαι με τίποτε άλλο εξωαγωνιστικό. Όλα τα άλλα αφήνω στον μάνατζέρ μου. Ξέρω ότι θα κάνει το καλύτερο για μένα και την οικογένειά μου, γι' αυτό και του έχω εμπιστοσύνη για ό,τι αφορά το μέλλον μου".

Ο νεαρός χαφ, πάντως, δέχτηκε τις επίμονες ερωτήσεις των εκπροσώπων του Τύπου για το μέλλον του, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δεν θέλω να πω κάτι άλλο. Για οτιδήποτε άλλο που δεν αφορά τα αγωνιστικά απευθυνθείτε στο μάνατζέρ μου».

«Δεν είμαι ικανοποιημένος»

Ο Ν. Σκόκο αναφέρθηκε και στο αν είναι ικανοποιημένος από την παρουσία της ομάδας φέτος στο πρωτάθλημα: «Δεν είμαι ικανοποιημένος από τη θέση που είμαστε. Πρέπει να ήμασταν πιο ψηλά στη βαθμολογία. Θα παλέψουμε για την είσοδο στα πλέι οφ». 

Τέλος, αναφέρθηκε και στην περιπέτεια με την υγεία τουΛουτσιάνο Γκαλέτι: «Ο Γκαλέτι είναι μεγάλος παίκτης έχει δώσει πολλά στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Έχει βοηθήσει πολύ την ομάδα του. Εύχομαι να είναι περαστική η περιπέτεια του, να αναρρώσει γρήγορα και να επιστρέψει πιο δυνατός στους αγωνιστικούς χώρους". 

Και ο… «τίγρης»

Από την πλευρά του ο Γ. Μητσικώστας παρέδωσε το βραβείο στα χέρια του Νάτσο Σκόκο και μιμούμενος τη φωνή του Δημήτρη Μελισσανίδη, ευχήθηκε: 

«Δίνω το βραβείο στον Σκόκο που αναδείχτηκε MVP είναι ένας πολύ καλός παίκτης. Έχω επιχειρηματικό σχέδιο για την ΑΕΚ και όχι την AIK (σ.σ. Στοκχόλμης) γιατί άμα θέλουμε να πάρουμε αυτήν την ομάδα πρέπει να ξέρουμε και πως λέγεται. Θα κρατήσουμε για πολλά χρόνια τον παίκτη στην ΑΕΚ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: