Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

Η ΕΡΤ σκότωσε το όνειρό μου"

Συγκίνηση, αποκαλύψεις, «γκρίζα ζώνη» κι ένα παιδικό όνειρο που έγινε χίλια κομμάτια... Εμφανώς συγκινημένη, η Κατερίνα Αυγουστάκη μίλησε χθες το μεσημέρι για το πώς ένιωσε όταν πληροφορήθηκε -και μάλιστα όχι από την κρατική τηλεόραση, αλλά μέσω Τύπου- ότι αποκλείστηκε από τη φετινή Eurovision, γιατί το τραγούδι της «Enjoy The Day» παίχτηκε στο YouTube πριν από την ημερομηνία που είχε ορίσει η ΕΡΤ.

Η Ελληνοβελγίδα τραγουδίστρια, που ήρθε εκτάκτως στην Αθήνα από το Βέλγιο, στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στα γραφεία της δισκογραφικής εταιρείας της (ΕΜΙ) με δυσκολία κατάφερε να συγκρατήσει τα δάκρυά της. Ωστόσο έβαλε τα πράγματα στη θέση τους κι εξέφρασε έντονα τη δυσαρέσκειά της για το «κόψιμο» του κομματιού της. «Είμαι θυμωμένη με την ΕΡΤ. Με απέρριψε -ενώ είχα πάρει την επιβεβαίωση ότι θα συμμετάσχω στο διαγωνισμό το Δεκέμβριο του 2009- και δεν μου πρότεινε να πάω με άλλο κομμάτι. Δεν μπήκαν καν στον κόπο να ενημερώσουν ούτε εμένα αλλά ούτε και τον μάνατζέρ μου» δήλωσε αναφερόμενη στο τραγούδι της.

«Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να σας εξηγήσω πόσο πολύ πονάει αυτό, γιατί ήταν το όνειρό μου, αλλά και όνειρο της οικογένειάς μου. Αισθάνομαι άσχημα, λίγο απογοητευμένη, λίγο θυμωμένη, κυρίως όμως νιώθω θλιμμένη. Αυτό το remix που παίχτηκε στο YouTube, εξαιτίας του οποίου μας απέρριψαν, δεν γνώριζα καν ότι βρισκόταν στο Διαδίκτυο. Η ομάδα μου στο Βέλγιο αλλά και το τιμ μου στην Ελλάδα είχε βάλει όλη την ενέργειά του πάνω σε αυτό το τραγούδι. Ηταν μεγάλη μου τιμή να εκπροσωπήσω την Ελλάδα. Αισθάνομαι πολύ άσχημα, ειδικά για τον πατέρα μου και την αγαπημένη μου γιαγιά, κι εύχομαι σε όλους του υποψηφίους να φέρουν τη νίκη στην Ελλάδα από το Οσλο».

Η Κατερίνα δήλωσε ότι την απόρριψή της την έμαθε από τις εφημερίδες και το Ιnternet και πως δεν την ενημέρωσε κανείς -έστω τηλεφωνικά- από την κρατική τηλεόραση. Δεν είναι η πρώτη φορά βέβαια που θα πήγαινε στο διεθνή μουσικό διαγωνισμό, αφού έχει ήδη κατέβει στην «αρένα» της Eurovision με τη σημαία του Βελγίου. «Θεωρώ ότι τώρα έπρεπε να πάω στην Eurovision. Η ευκαιρία να συμμετάσχω με την Ελλάδα ήταν για μένα ένα όνειρο που θα γινόταν πραγματικότητα, το μεγάλο όνειρο του πατέρα μου» δήλωσε.
Σε ό,τι αφορά το ενδεχόμενο να τη δούμε με τη σημαία της Πολωνίας, απάντησε με χιούμορ. «Δεν έχω πολωνικό... αίμα, είμαι μισή Ελληνίδα» είπε. Δεν μπορούσε να μην αναφερθεί και στο αν θα τραγουδήσει στον ελληνικό τελικό ως guest, μια φήμη που ακούγεται έντονα τις τελευταίες ημέρες. «Δεν είναι σίγουρο. Εχουν γίνει συζητήσεις, αλλά τίποτα δεν είναι επιβεβαιωμένο. Είναι πολύ νωρίς για να σας πω».

Η εκπρόσωπος της εταιρείας της αναφέρθηκε στην «γκρίζα ζώνη» που υπάρχει στην απόφαση της ΕΡΤ, αφού η διοργανώτρια EBU απαγορεύει τη μετάδοση των τραγουδιών πριν από τις 31Οκτωβρίου και το remix «ανέβηκε» στο Internet στις 5 Νοεμβρίου...  ΤΕΡΙΑΝΝΑ ΠΑΠΠΑ Φωτ.: ΗΛΙΑΣ ΚΟΥΤΟΥΛΟΓΕΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: