Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Σμαράγδα Καρύδη: «Είμαι φίλη με πρώην μου»

Η Σμαράγδα Καρύδη μίλησε για όλα  σήμερα το πρωί, σε συνέντευξη που έδωσε στην εκπομπή «Όμορφος Κόσμος το πρωί». Απάντησε στις ερωτήσεις των παρουσιαστών για τον έρωτα, τη φιλία, την αγάπη, τις ανθρώπινες σχέσεις, ενώ αποκάλυψε ότι δεν έχει χτυπήσει ακόμα το μητρικό  της καμπανάκι.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, η Σμαράγδα Καρύδη αποκάλυψε ότι σε μια σχέση για να μην βαρεθείς είναι απαραίτητη η έκπληξη και να ανακαλύπτεις συνεχώς καινούργια πράγματα. Όσο για το αν την πλησιάζουν εύκολα οι άντρες, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Εμείς οι γυναίκες αφήνουμε ανοιχτό ένα πορτάκι εκεί που θέλουμε και κλείνουμε την πόρτα όπου δεν θέλουμε» τονίζοντας ότι είναι λάθος να δίνεις ελπίδες σε κάποιον που δεν θες, μόνο και μόνο για να μη χάσεις θαυμαστές.

Μίλησε όμως και για τον τομέα φιλία από τον οποίο όπως φαίνεται δεν έχει παράπονο: «Με τις φιλίες και τις σχέσεις μου δεν έχω παράπονα .Δεν έχω προδοθεί ιδιαίτερα ούτε έχω φάει τα μούτρα μου». Το σημαντικότερο όμως είναι πως η Σμαράγδα, μπορεί εύκολα να γίνει φίλη με ένα πρώην της: «Αν έχει τελειώσει το συναίσθημα και από τους δυο μπορείς εύκολα να γίνεις φίλος με τον πρώην σου. Χρειάζεται βέβαια μεγάλο χρονικό διάστημα. Έπειτα, μπορείς να τον βλέπεις με άλλη και να σε βλέπει με άλλον. Άλλωστε, μου έχει συμβεί». Και παρόλο που έχει άντρες και γυναίκες φίλους, οι κολλητές της φίλες είναι πάντα γυναίκες. VIDEO KAI ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: