Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

Η ΣΥΝΕΧΗΣ και ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ έχει ΝΕΟ όνομα: Presscopy

To mediacopy σας ευχαριστεί για την προτίμησή σας. Για καλύτερη και ΑΜΕΣΗ ενημέρωση δημιουργήσαμε το Presscopy με ΟΛΑ τα τελευταία ΝΕΑ και ΡΕΠΟΡΤΑΖ. Στο mediacopy θα διαβάζετε ΜΟΝΟ τις περιλήψεις των θεμάτων του Presscopy .

Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Κυρ. Μητσοτάκης: Επιστρέφω το βουλευτικό μου ΙΧ - Παραιτούμαι όλων των απολαβών από Επιτροπές

Επιστρέφει το αυτοκίνητο που του έχει παραχωρήσει η Βουλή και παραιτείται από όλες τις αμοιβές για τη συμμετοχή του στις κοινοβουλευτικές επιτροπές ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Σε δηλώσεις του αναφέρει ότι "πριν από ένα μήνα έθεσα ένα πλαίσιο λελογισμένης περιστολής των βουλευτικών προνομίων ως ελάχιστη απάντηση του Κοινοβουλίου στην πρωτοφανή κρίση που μαστίζει την χώρα μας. Παρόλα αυτά το Κοινοβούλιο δεν φαίνεται διατεθειμένο να πάρει πραγματικά τολμηρές αποφάσεις που θα στείλουν ένα ξεκάθαρο θετικό μήνυμα στην κοινωνία. Τα μισόλογα και οι ψίθυροι το μόνο που κάνουν είναι να ενισχύουν την δυσπιστία της κοινωνίας απέναντι στο πολιτικό σύστημα. Πιστεύω ότι έχει φτάσει η στιγμή να περάσουμε από τα λόγια στις πράξεις. Προσωπικά δεν μου αρκεί να κρύβομαι πίσω από την κατάθεση προτάσεων που ενδεχομένως να μη γίνουν ποτέ αποδεκτές και να μείνουν στη θεωρία. Για το λόγο αυτό, με επιστολή μου προς τον Πρόεδρο της Βουλής τον ενημέρωσα ότι από σήμερα:

-Επιστρέφω το βουλευτικό μου αυτοκίνητο και

-Παραιτούμαι όλων των απολαβών μου από συμμετοχή μου σε Επιτροπές
Πέραν αυτών, θα συνεχίσω να αγωνίζομαι ώστε το σύνολό των προτάσεων που κατέθεσα να μπουν στην ατζέντα του δημόσιου διαλόγου και να αποκτήσουν πρακτικό περιεχόμενο".

Δεν υπάρχουν σχόλια: