Με καθυστέρηση πολλών μηνών, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών αποφάσισε να ενεργοποιήσει τις ρήτρες εις βάρος των εργολάβων που έχουν αναλάβει τους αυτοκινητόδρομους και να ζητήσει αποζημιώσεις για καθυστερήσεις στα έργα, όπως προβλέπουν οι συμβάσεις του 2007.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι τα ΜΜΕ που συνδέονται άμεσα ή έμμεσα με κατασκευαστικές εταιρίες θα έχουν κάθε λόγο να πλήξουν το προφίλ του Γιάννη Ραγκούση ή και να επιδοτήσουν αιτήματα των ιδιοκτητών ταξί όπως "να παραιτηθεί ο υπουργός".
Εκεί που... δεν το περίμενε κανείς, η μάχη των ταξί μοιάζει να εξελίσσεται σε μια σύγκρουση των δυο κόσμων των οποίων η αδυναμία παραγωγικής αλληλεπίδρασης διέλυσε τη χώρα.
Αν μάλιστα σκεφθούμε ότι κατά της μεταρρύθμισης τάσσονται βουλευτές του ΠΑΣΟΚ γνωστοί για το δούναι και λαβείν τους με τους περίφημους νταβατζήδες των ΜΜΕ, βλέπω την Όλγα Τρέμη να θρηνεί για τους "μεροκαματιάρηδες που χάνουν την περιουσία τους".
Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία
parapolitiki
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι τα ΜΜΕ που συνδέονται άμεσα ή έμμεσα με κατασκευαστικές εταιρίες θα έχουν κάθε λόγο να πλήξουν το προφίλ του Γιάννη Ραγκούση ή και να επιδοτήσουν αιτήματα των ιδιοκτητών ταξί όπως "να παραιτηθεί ο υπουργός".
Εκεί που... δεν το περίμενε κανείς, η μάχη των ταξί μοιάζει να εξελίσσεται σε μια σύγκρουση των δυο κόσμων των οποίων η αδυναμία παραγωγικής αλληλεπίδρασης διέλυσε τη χώρα.
Αν μάλιστα σκεφθούμε ότι κατά της μεταρρύθμισης τάσσονται βουλευτές του ΠΑΣΟΚ γνωστοί για το δούναι και λαβείν τους με τους περίφημους νταβατζήδες των ΜΜΕ, βλέπω την Όλγα Τρέμη να θρηνεί για τους "μεροκαματιάρηδες που χάνουν την περιουσία τους".
Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία
parapolitiki
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου